نيروي امنيتي

<> عاشقانه ( MAnO tO )

نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان manoto و آدرس harim-eshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام دو ترفند جالب برا شما قرار دادم که امید وارم خوشتون بیاد :

۱- شما با چه کسانی چت داشته اید .

۲- آرشيو ياهومسنجر، را به صورت آفلاين و بدون لاگين كردن در ياهومسنجر و حتي بدون پسورد بخوانيد.

برای خواندن آموزش روی ادامه مطلب کلیک کنید .

و

...

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 13:29 ] [ پارسا ]

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

و

.

.

.

 

 


برو به ادامه ي مطلب
[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 13:24 ] [ پارسا ]

اگر از کاربران مسنجر محبوب یاهومسنجر باشید حتمأ با قابلیت Display Image به هنگام ارتباط با دوستانتان آشنا هستید. توسط این قابلیت میتوانید به هنگام چت با افراد تصویر یا آواتاری را برای ID خود قرار دهید که در پنجره چت و در لیست دوستان قابل مشاهده است. اما همانطور که میدانید امکان ذخیره این تصویر بر روی هارد به طور مستقیم وجود ندارد، بلکه تنها میتوانید تصاویر افراد را مشاهده کنید. راه هایی نظیر عکس گرفتن از صفحه یا سایت های جانبی نیز وجود دارد که آنها نیز تا حدودی دردسر ساز هستند. اما هم اکنون ترفندی را به شما معرفی میکنیم که به سادگی آب خوردن و بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی تصاویری که دوستانتان در یاهومسنجر استفاده میکنند را بر روی هارد ذخیره و مشاهده کنید. جالب اینکه در این روش کلیه تصاویری که تاکنون توسط دوستانتان در یاهو مسنجر از قدیم تا به حال مشاهده کردید قابل بازیابی است.

ابتدا بایستی بدانید که شما نیاز به کار خاصی ندارید!
چرا که به طور اتوماتیک هر تصویری که تاکنون در یاهو مسنجر دوستانتان قرار داده اند و شما آن را مشاهده کرده اید به طور اتوماتیک بر روی هارد ذخیره میشود.
تنها بازیابی آن بر عهده شما خواهد بود

و

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 13:22 ] [ پارسا ]


از منوهاي ياهو مسنجر loginرا زده و my profileرا باز كنيد.سپس creat/edit my profileرا بزنيد.
احتمالا از شما id و passwordخواسته خواهد شد.بعد از دادن آن وارد صفحه ساخت آي دي خواهيد شد.creat new public profileرا بزنيد.در اينجا شما ميتوانيد idمجازي خود را درست کنيد .بعد از اينكه idشما قبول شد وارد my yahooميشويد اين به معني ميده كه id شما مورد تائيد قرار گرفته.
دوباره به صفحه اول باز گرديد.اندفه خواهيد ديد كه دو idداريد.اگر اينطور نيست refreshرو بزنيد.شما مي تونيد تا 6 id به اين ترتيب بسازيد.جلوي idاصلي شما Default*نوشته شده.ميتوانيد يك id ديگر از بين idها رو به عنوان اصلي انتخاب كنيد براي اين كار Make Default را كه جلوي id است کليک کنيد .
پس از پايان كار finish editigرو بزنيد.اكنون شما ميتوانيد با تمام اين اي دي ها وارد روم ها شويد. يا در يك لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت بزنيد.

[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 13:21 ] [ پارسا ]

چگونه اکانت (حساب کاربری) یاهو خود را پاک/حذف کنیم؟

برای حذف کردن اکانت یاهو خود (که ایمیل یاهو شما هم شامل آن می شود) مراحل زیر را طی کنید:

1. به آدرس https://edit.yahoo.com/config/delete_user بروید.

2. نام کاربری (username) و رمز عبور (password) مربوط به اکانتی که می خواهید برای همیشه حذف/پاک شود را وارد کنید.

3. حالا شما به صفحه حذف اکانت یاهو برده می شوید.

برا ی خواندن مقاله روی ادامه مطلب کیلیک کنید

و

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 12:33 ] [ پارسا ]

لید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت.

توجه: خواندن ادامه ترفند در ادامه مطلب

 


پیش از هر کاری وارد http://mail.yahoo.com شوید.
نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید.
اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد.
اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است.

پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید:

و

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ چهار شنبه 30 آبان 1392 ] [ 12:2 ] [ پارسا ]

حتما شما نیز تا به حال با Run موجود در ویندوز خود سروکار داشته اید. برای استفاده مفید از Run دستورات خاصی وجود دارد که هر یک کار مفیدی را انجام میدهد. به عنوان مثال دستوری که اطلاعات سخت افزاری و هم چنین اطلاعات سیستمی اعم از رم و کارکرد CPU و غیره را به نمایش میگذارد. دانستن این دستورات ویندوزی بهتر و مدیریت آسانتر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+R و یا رفتن به منوی استارت وارد محیط Run شوید.
حال کافی است هر یک از این کدها را در آنجا وارد کنید:

و

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ شنبه 30 آبان 1392 ] [ 11:38 ] [ پارسا ]

حتمأ شما نیز میدانید که در داخل محیط ویندوز و در یک محیط خاص مانند دسکتاپ یا پوشه My Documents نمیتوان دو فولدر با نام یکسان ساخت. چرا که از نظر منطقی و آدرس دهی در داخل ویندوز این کار شدنی نیست. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در یک محل دو فولدر با یک نام کاملأ یکسان بسازید!

و

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 11:4 ] [ پارسا ]

براي استفاده از صفحه كليد مجازي سيستم عامل، در Run تايپ كنيد osk
استفاده از اين صفحه كليد براي جلوگيري از ثبت كليدهاي فشرده شده توسط نرم‌افزارهاي جاسوسي مناسب است.

[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 10:37 ] [ پارسا ]

براي عكس گرفتن از صفحه نمايش در وضعيت دلخواه كليد Print Screen را از صفحه کلید فشار دهيد.
اكنون تصويري از صفحه نمايش شما در حافظه ‍ClipBoard ويندوز است كه مي‌توانيد با استفاده از برنامه‌هايي مانند Paint آن را Paste نماييد.
نكته مهم در عكس گرفتن از صفحه نمايش به اين روش اين است كه شما مي‌توانيد تنها از پنجره فعال ويندوز كه پررنگ‌تر نشان داده مي‌شود عكس بگيريد. براي اين كار بايد قبل از فشردن كليد Print Screen كليد Alt را نگه داريد.

[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 10:33 ] [ پارسا ]

در ويندوز اين امكان وجود دارد كه برنامه‌اي كه براي شما اهميت بيشتري دارد با اولويت بيشتري اجرا شود.
براي اين كار با نگه داشتن كليد هاي Ctrl, Alt, Del وارد Windows Task Manager شويد. سپس به زبانه Processes برويد و روي برنامه مورد نظر خود راست كليك كنيد. در قسمت Set Priority مي‌توانيد اولويت برنامه را از Normal به مقادير كمتر يا بيشتر تغيير دهيد.

[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:33 ] [ پارسا ]

پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نيستم؟ دختر: سلام. خواهش می کنم? ASL pls

پسر: تهران/وحيد/۲۶ و شما؟ دختر‌: تهران/نازنين/۲۲

پسر: اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنينه.

دختر: مرسی!شما مجردين؟ پسر: بله. شما چی؟ازدواج کردين؟

دختر: نه. منم مجردم. راستی تحصيلاتتون چيه؟

و

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:29 ] [ پارسا ]

برای مخفی کردن فایلها یا فولدرها در ویندوز از hidden استفاده می شود اما اگر کسی که نمی خواهیم به اطلاعات ما دست یابی پیداکند کمی کامپیوتر بلد باشد می تواند آنها را به طریقی که بعداً توضیح خواهم داد پیدا کند. اما ما در اینجا روشی را توضیح می دهیم که هیچ کس نمی تواند آنها را پیدا کند .

و

.

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:25 ] [ پارسا ]

هر روزه اخبار جديدي در مورد حملات و تهديدات کامپيوتري در رسانه هاي مختلف انتشار مي يابد. اين تهديدات شامل ويروس هاي جديد و يا انواع هک و نفوذدر سيستم هاي کامپيوتري است. انتشار اين گونه اخبار باعث شيوع اضطراب و نگراني در بين کاربراني مي شود که به صورت مستمر از کامپيوتر بهره مي گيرندو يا اطلاعاتي ارزشمند بر روي کامپيوترهاي خود دارند.

 

در اين مقاله سعي شده چند نکته که در رابطه با امنيت کامپيوتر اهميت اساسي دارند به صورت مختصر شرح داده شوند. يک کاربر در صورت رعايت اين نکات مي تواندتا حدود زيادي از حفظ امنيت سيستم کامپيوتري خود مطمئن باشد. در رابطه با بعضي از نکات که توضيحات بيشتري لازم بوده، مقالات جامع تري معرفي گرديده اند.

و

.

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:21 ] [ پارسا ]

اينترنت اکسپلورر يا مرورگر وب ميکروسافت پر کاربرد ترين مرور گر وبي است که مليونها نفر از سراسر جهان به وسيله آن به جستجو در اينترنت مي پردازند. اين نرم افزار در عين سهولت استفاده که رمز موفقيت آن نيز مي باشد رمز و رازهاي فراواني را نيز به همراه خود دارد که با دانستن آنها زندگي اينترنتي شما راحت تر و دلپذير تر مي گردد. 149 راز در مرور گر وب ميکروسافت را جاي ديگري نخواهيد يافت! پس فرصت را از دست ندهيد. برای خواندن متن  روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

و

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:16 ] [ پارسا ]

احتمالا شما هم به سايتهايي مراجعه كردين که هنگام راست کليک اخطار ميده ,كه نمي تونيد از منوهاي راست كليك استفاده كنيد . البته اين روش هاي جلوگيري از راست كليك اصلا مفيد نيستن چون به هر حال كل صفحات سايت همراه با محتوي سايت توسط مرورگر در داخل History ثبت ميشن . روش هاي زيادي وجود داره : 1. ساده ترين راه غير فعال كردن Java Script هست . 2.دو تا کليک (راست و چپ) رو با هم فشار بدين و با هم بلند کنيد (اين روش در بعضي از سايت ها كار نمي كنه) 2. در صفحه راست كليك كنيد , دكمه راست كليك رو هم چنان پايين نگه داريد و بعد Esc را بزنيد تا اخطار ناپديد شود . دكمه راست كليك رو رها كنيد , حالا مي تونيد از منو هاي راست كليك استفاده كنيد . 3. راه ديگه اينه كه عكس يا هر چيز ديگه رو كه در سايت هست و احتمالا شما راست کليک رو براي برداشتن اون ميخواين انجام بدين رو به صورت Drag and Drop در بالاي مرورگر ( جايي كه آدرس هاي اينترنتي رو وارد مي كنيد ) بكشيد (بكشيد و رها كنيد)

[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:14 ] [ پارسا ]

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .

و

.

.

.

 


برو به ادامه ي مطلب
[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:12 ] [ پارسا ]

File Securer يك ابزار فوق العاده قوي هست كه براي محافظت از فايل ها و پوشه هاي شما طراحي شده !

 اين نرم افزار محافظت خودش رو در سطح kernel اعمال ميكنه و از فايل هاتون در محيط ويندوز و خط فرمان محافظت ميكنه.

 طرز كار فوق العاده آسان اين برنامه باعث ميشه كه بتونيد در هر مكان و هر زماني ، فايل ها و پوشه هاي خود را رمزي كنيد.

 قفل كردن و باز كردن يك فايل توسط يك كادر popup ساده انجام ميشه و نياز به كلنجار رفتن با برنامه نيست!

 براي اينگون امور فقط كافي است بر روي فايل مورد نظر كليك راست كنيد و گزينه موبوطه رو كه ميتونه " قفل كردن " و " باز كردن قفل " باشه رو انتخاب كنيد.

 به همين سادگي!بعد از قفل كردن يه فايل ، چنانچه شخصي بخواد به فايل شما دسترسي داشته باشه، كاردي باز شده و از فرد مورد نظر پاسورد را ميخواد.

  قابليت بسيار عالي اين نرم افزار اينه كه براي شما ليستي از پاسورد هاي غلطي كه توسط مهاجم تست شده رو ذخيره و گزارش ميكنه.

  اين قابليت از اين جهت خوبه كه شما ميتونيد امنيت پاسورد خودتون رو برسي كنيد و ببينيد كه شخص مورد نظر تا چه اندازه به پاسورد شما نزديك شده بوده!!!!( فايل كرك برنامه تو كامنت ها موجوده ).

  توجه مهم : در هنكام نصب اينگونه برنامه دقت لازم رو داشته باشيد و به پيغام هايي كه برنامه، در هنگام نصب ميده توجه كنيد!

[ جمعه 30 آبان 1392 ] [ 1:10 ] [ پارسا ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستای گلم به وبلاگ خودتون خوش اومدید لطفا برای بهتر شدن هر چه مطالب مارو از نظرای خودتون مطلع کنید ممنون
╬آرشیو مطالب╬
╬امکانات وب╬
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





تماس با ما
ارسال ايميل...!!


<>